Spartoo använder sig av cookies för att förbättra din upplevelse av sidan. Genom att fortsätta surfa på sidan, accepterar du användningen av cookies för att samla in besöksstatistik eller för att föreslå personliga erbjudanden och profilerade reklam. Vill du veta mer Vill du veta mer ? Önskar du Inställningar för Cookies ?

Hjälp

08 446 810 55

(Pris för lokalsamtal)

måndag - fredag kl. 9 - 17
Bevaka dina ärenden
Välj en rubrik
Innan erlagd beställning
Efter erlagd beställning
Mitt konto
Professionell kontakt

Lägga en beställning

Anslutningsproblem

Anslutningsproblem

Anslutningsproblem
Om du har problem med anslutningen på sidan, försäkra dig om att din internetanslutning fungerar normalt. Om det fortfarande inte fungerar, ber vi dig att kontakta oss med information om vilken apparat du använde (dator, surfplatta eller telefon) och vilken navigatör (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ect... ) för att vi kan överföra informationen till vår IT-avdelning.

Betalning

Betalning

Betalningssätt
För Spartoo produkter :
  • Med Mastercard eller Visa
  • Klarna faktura (Faktura avgift på 50 Kr)
  • Paypal
  • Betalning vid dörren med UPS (Kostar 25 kr extra)
  • Direktbetalning via Nordea
För en partnerprodukt :
  • Med Mastercard eller Visa
  • Klarna faktura (Faktura avgift på 50 Kr)
  • Paypal
  • Direktbetalning via Nordea
Säker betalning
Vi har valt att arbeta med banken CIC för att försäkra dig en säker betalning. Dina bankuppgifter överförs krypterade med SSL (Secure Socket Layer) protokollet till vår server, i en säker miljö i vår bank. De är under inga som helst omständigheter sparade. Alla åtgärder vidtagna korresponderar normen för bästa, garanterade säkerheten av alla dina transaktioner.
Moms
Priserna visade på sidan och i varukorgen är inklusive moms. Priserna visade på betalsidan är som följer :
  • För Sverige : Inklusive moms.
  • För Norge : exklusive moms, och andra tull avgifter som kan tillkomma. För mer information läsa igenom de Allmänna försäljningsvillkoren
Jag kan inte genomföra betalningen
Om din bank nekar betalningen kommer din order automatiskt att annulleras och ditt kort debiteras inte. Vi rekommenderar dig att kontakta din bank för att bekanta dig med användarvillkoren de har för betalningar över internet. Du kan därefter försöka en gång till.
Vad händer om min bank vägrar betalningen ?
Om din bank nekar betalningen kommer din order automatiskt att annulleras och ditt kort debiteras inte. Vi rekommenderar dig att kontakta din bank för att bekanta dig med användarvillkoren de har för betalningar över internet. Du kan därefter försöka en gång till.

Göra en beställning

Göra en beställning

Hur lägger jag en beställning ?
Här har du de olika etapperna för att göra en beställning på Spartoo : Har redan ett kundkonto, logga in med din e-postadress och ditt lösenord. Har du inte ett kundkonto än, behöver du skapa ett. (Det är obligatoriskt att skapa ett kundkonto för att göra en beställning). Nu är det bara att följa följande etapper :
  1. Välj modeller, färger och storlekarna du gillar och lägg in de i din kundkorg.
  2. När du väl lagt in allt du önskar beställa, klickar du på Min kundkort uppe i högra hörnet på sidan, därefter på Till kassan i grönt för att lägga beställningen.
  3. Du kan nu validera din beställning i 5 steg :
    • Välj fraktsätt
    • Välj leveransadress
    • Har du en rabattkupong eller ett presentkort, fyll i koden eller välj det i rullmenyn.
    • Välj betalningssätt
    Vänligen noter att inte kan beställa från andra länder än Sverige eller Norge. (Ett dansk beställning görs på den danska sidan (Spartoo.dk).
  4. Innan du går igenom med betalningen, verifiera att du har rätt produkter i din kundkorg (storlek, färg och modell). Vänligen fyll i dina kortuppgifter eller andra uppgifter för att slutföra betalningen.
Du kommer få ett bekräftelsemejl när din order har validerats och en annan när paketet skickas. (Har du inte fått ett kan det bero på att e-postadressen inte stämmer) Genom att klicka på Mitt konto i högra hörnet, längst upp på startsidan, sedan på Mina beställningar och vidare till Se min senaste beställning , kan du följa orders evolution. Under rubriken kan du även hitta dina andra beställning, liksom alla fakturor för respektive order. För alla frågor relaterade till dina beställningar, kan du läsa mer under Mina beställningar .
Min varukorg
Lägga till artiklar i din varukorg
På produktsidan av den önskade artikeln, väljer du storlek och klickar därefter på Lägg i varukorg .
Validera din varukorg
Om du önskar validera din order : gå in på Min Varukorgen uppe i högra hörnet och klicka på Till kassan i grönt.
Ta bort varor från korgen
Önskar du ta bort artiklar från varukorgen, klickar du på papperskorgs ikonen, bredvid kolumnen Summa . Önskar du beställa flera stycken av samma vara klickar du på plustecknet i kolumnen Antal .
Tidsperiod för din varukorg
Din varukorg är giltig i 15 minuter. Under denna tiden kan ingen annan köpa denna vara, om det är den sista. När perioden har gått ut, är varan inte längre reserverad.
Gör en present beställning
Vårt presentkort används som ett bankkort. Det räcker med att välja detta kort som betalningsmetod : Bankkort .
OBS : se till att totalsumman på din order är lägre eller lika med summan på kortet, då för att det inte är möjligt att betala mellanskillnaden med ett annat betalningsmedel. Vi rekommenderar att konservera ditt presentkort då vi krediterar detta kort vid eventuella returer. Ge bort ett presentkort : Spartoo erbjuder dig möjligheten att ge bort ett presentkort :
  • Du väljer summa
  • Du skrivet ett meddelande till mottagaren
  • Du skickar presentkortet per mejl, eller skriver ut det för att ge de personligen
Presentkortet är giltigt i ett år efter aktiveringsdatumet.
OBS : Detta kort gäller endast spartoo produkter. Om beställningen innehåller en partnerprodukt, fungerar den inte. Presentkort : https://www.spartoo.se/presentkort.php
Använda en kupong eller presentkort
Om du har ett presentkort, kan du använda den vid beställningen, genom att skriva in koden i fältet Skriv in din kod på betalsidan. Om du redan har en kupong eller presentkort registrerat, kan du välja den i samma flik. Om ditt presentkort är giltigt och uppfyller de definierade villkoren, kommer reduktionen att göras automatiskt. Om en felmeddelande dyker upp, verifiera att villkoren är uppfyllda för att använda presentkortet. Innan du använder ett presentkort, ber vi dig att verifiera användarvillkoren. (Informationen om presentkortens villkor hittar du på ditt kundkonto under rubriken Mina fördelar , genom att klicka på mer info här , under kupongkoden).
OBS!
  1. Presentkorten går inte att använda på partnerprodukter.
  2. Vid returer och återbetalningar, återskapar vi inte reduktionskupongerna.

Jag har upptäckt ett fel på sidan

Jag har upptäckt ett fel på sidan

Jag har upptäckt ett fel på sidan
Vi jobbar aktivt med att underhålla sidan och våra publiceringar. Om du har upptäckt ett fel på sidan ber vi det att göra oss underrättade, genom att kontakta vår kundtjänst per telefon på nummer 08-446 810 55 eller via kontaktformuläret. Tack på förhand för din hjälp.

Leverans

Leveranszoner

Leveranszoner
Leveranszoner för Spartoo.se :
  • Sverige
  • Norge
OBS! : Partnerprodukter levereras inte till Norge.

Leveranssätt - Avgifter - Leveranstider

Leverans inom Sverige
Leverans med Postnord till postombud Leveranstid : Garanterat inom 7 arbetsdagar. Fraktkostnad :
Beställningar under 330 SEK Beställningar från 330 SEK
Fraktavgift : 45 kr Gratis leverans
Leverans till dörren med UPS Standard Leveranstid : Garanterat inom 7 arbetsdagar. Fraktkostnad : 65 kr per beställning. Leverans till dörren med UPS Express Leveranstid : Garanterat inom 3 arbetsdagar. Beställningar lagda innan klockan 13:00 skickas samma dag. Fraktkostnad : 139 kr per beställning.
Leverans inom Norge
Leverans med posten (Norge) till ett ombud Leverans : Garanterat inom 9 arbetsdagar Fraktkostnad : Beställningar under 450 kronor Beställningar över 450 kronor Fraktavgift: 90 kronor Gratis leverans

Att begära leverans till en annan adress än min hemadress

Att begära leverans till en annan adress än min hemadress
Spartoo produkter
Spartoo erbjuder dig ett antal möjligheter för att få din leverans till andra adresser än din hemadress :
  • Postnord erbjuder dig att själv välja utlämningställe. Detta gör du på betalsidan med hjälp av antingen stad eller postkod.
  • Med UPS kan du själv välja om du vill ha paketet skickat till jobbet eller till landstället. Leveransadressen beställer du själv på betalningssidan.

  • Partnerprodukter
    För produkter markerade Partnerprodukt gäller återförsäljarens egna policy för leveranser och returer. För att läsa mer om detta ber vi dig att klicka på Se leveransvillkor under informationen på produktsidan.

Partnerprodukter

Partnerprodukter

Vad är en partnerprodukt ?
En partnerprodukt är en artikel såld av en professionell återförsäljare som har valt Spartoo.se som sin säljkanal. Alla våra återförsäljare är kvalificerade och är valda mer omsorg av Spartoo för deras service och kvalitetsprodukter. Du erbjuds all säkerhet vid betalningar och krav när du gör ditt köp. Produkterna är markerade med ikonen Partnerprodukt på produktsidan. Du kan även filtrera din sökning av återförsäljare ( "Spartoo" eller "Partnerprodukter" eller "alla försäljare"). Länkarna som finns på produktsidan tillåter dig att konsultera informationen om återförsäljaren, under Se leveransvillkor och Se Returvillkor .
Betalningsvillkor, leveranser och returer av partnerprodukter
Betalningar
Du kan betala med kort, Paypal och Klarna. Betalningarna är säkra och hanteras bara av Spartoo. När du köp en partnerprodukt, görs inga överföringar av dina betalningsuppgifter till återförsäljaren.
Leverans och returer
Alla återförsäljare har sina specifika policyn, specificerade på produktsidan. Den klickbara länken dirigerar dig till en sidan mer information angående återförsäljarens policy. Vi strävar efter att våra partners anammar samma policy som oss på Spartoo. Men alla återförsäljaren är fria att själva välja sina fraktkostnader och var sig de vill erbjuda gratisreturer eller inte. Partnerprodukter levereras inte till Norge.
Hur går leveransen till för en partnerprodukt ?
När du gjort din beställning på Spartoo.se har vår partner 48 timmar på sig att skicka ditt paket. När ditt paket expedierats, får du ett mejl där du hittar namnet på transportören och ett paketnummer som tillåter dig att spåra paketet. Du kan därefter spåra paketet på transportörens sida.
Hur går en retur av en partner produkt till?
Det är möjligt att göra en retur av partnerprodukter, så länge returperioden respekteras. Denna period finns specificerad i återförsäljarens policy, som du hittar på produktsidan. Du kan göra en retur genom att logga in på ditt kundkonto på Spartoo.se och klicka dig till rubriken mina returer . Returen är på din bekostnad. Du får ett mejl med returadressen och en returlapp du lägger ner i paketet, efter att din retur blivit registrerad. När din retur kommit fram till återförsäljaren validerar denne din retur och vi på Spartoo gör en återbetalning till dig.

Problem under valideringen av en beställning

Problem under valideringen av en beställning

Jag hittar inte längre min rabattkupong eller mitt presentkort
Om du har disponibla rabattkuponger, hittar du de genom att logga in på ditt kundkonto under rubriken Mina fördelar . Om du inte hittar dina kuponger, vill vi informera om att kupongerna och reduktionerna har en giltighetsperiod. Du hittar mer information om kupongerna och presentkortens villkor, på ditt kundkonto, genom att klicka på mer info här , under kupongkoden.
Vi informerar att vid returer och återbetalningar, krediterar vi inte kundkontot med rabattkupongen.
Mina kuponger/presentkort registrerades inte vid betalningen
Du hittar villkoren för kupongerna och presentkorten genom att klicka på Mer info här , under kupongen. Du kan när som helst se dina rabattkuponger under Mitt konto och rubriken Mina fördelar . Vi informerar att kupongen går inte att använda på redan rabatterade artiklar, då de redan har ett reducerat pris. Kupongerna är inte kombinerbara och har sannolikt en lägsta köpsumma. Kupongerna gäller inte heller på artiklar märkta "partnerprodukt".
Jag hittar inte min beställning på mitt kundkonto
Om din beställning inte går att hitta på ditt kundkonto, har du möjlighet att kontakta kundtjänst med hjälp av kontaktformuläret, var noga med att precisera datumet för din order och ordernummer om du sparat det.
Min varukorg
Lägga till artiklar i din varukorg
På produktsidan av den önskade artikeln, väljer du storlek och klickar därefter på Lägg i varukorg .
Validera din varukorg
Om du önskar validera din order : gå in på Min Varukorgen uppe i högra hörnet och klicka på Till kassan i grönt.
Ta bort varor från korgen
Önskar du ta bort artiklar från varukorgen, klickar du på papperskorgs ikonen, bredvid kolumnen Summa . Önskar du beställa flera stycken av samma vara klickar du på plustecknet i kolumnen Antal .
Tidsperiod för din varukorg
Din varukorg är giltig i 15 minuter. Under denna tiden kan ingen annan köpa denna vara, om det är den sista. När perioden har gått ut, är varan inte längre reserverad.
Jag kan inte genomföra betalningen
Trots allt underhåll och alla kvalitetskontroller vi gör av banknätet, uppstår ibland tekniska dysfunktioner vid betalningen. Vi ber dig därför kontakta vår kundtjänst, som kan förklara hur du går vidare. Vi ser till att kontakta dig så snabbt som möjligt.

Returer och återbetalningar

Returer och återbetalningar

Period för att göra en retur
Öppet köp på en Spartoo produkt
Du har 30 dagar på dig, från det att du tagit emot paketet, att göra en returbegäran.
Öppet köp på en partner produkt
Det öppna köpet varierar beroende på återförsäljare. Du hittar de preciserade villkoren på ditt kundkonto, under dina beställningar på Se returprocessen.
Returprocess
Procedur för att returnera en spartoo produkt är som följer.
För att göra en retur, loggar du in på ditt kundkonto och klickar på rubriken ”Mina returer”, där klickar du på Göra en returbegäran. Följ därefter anvisningarna nedan :
Procedur för Sverige :
1. När du valt den aktuella order, kryssar du i vilken produkt du vill returnera. Vi kommer att fråga varför du vill returnera produkten.
2. Välj ett postombud.
3. Skriv ut din returetikett (du hittar den under ”mina returer”, sedan ” Visa min senaste retur”) och klistra på den på ytterkartongen. Etiketten är giltig i 30 dagar från det att du har gjort en returbegäran.
4. Lämna in paketet på det förvalda postombudet. Vi vill informera om att varan måste ligga i en sin oskadda orginalkartong. I den etikettbeklädda ytterkartongen. Varor som inte är i ett försäljningsbart nyskick, kommer inte att accepteras. Vi kommer att skicka tillbaka varan till dig utan att göra en återbetalning.
5. Följ returprocessen under rubriken ”Mina returer” och ”Visa min senaste retur”
6. När paketet tagits emot på vårt lager, gör vi en återbetalning eller skickar ut den nya varan. Vi gör en återbetalning med samma betalningsmedel som du använde. Vid utbetalningar till bankkort kan överföringen ta upp till 5 bankdagar. Skulle du ha gjort beställningen mot faktura makuleras den. Det kan komma att hända att vi frågar efter ditt IBAN och BIC nummer då det inte är möjligt att göra en återbetalning till bankkort med kortare giltighet än 3 månader. Skulle du ha betalat med Direkt betalning Nordea, ber vi dig fylla i ditt IBAN och BIC nummer när du gör returen.
Procedur för Norge :
Efter att ha gjort en returbegäran, är du den som betalar för frakten. Därefter gäller samma villkor som för Sverige. Procedur för att returnera en partnerprodukt är som följer. Det är möjligt att returnera en produkt köpt från vår partner, inom rammen för partners returpolicy.
Denna hittar du på ditt kundkonto under mina beställningar, klicka på Se returprocessen.
För att göra en retur går du in på ditt kundkonto under rubriken ” Mina returer”, där klickar du på ”Göra en returbegäran”. OBS! Du kan komma att stå för fraktkostnaden.
Följ sedan nedan angivna anvisningar:
1. Välj den aktuella ordern, kryssa i produkten du vill returnera. Vi kommer att fråga varför du vill returnera artikeln.
2. När returetiketten genererats, skriver du ut den och lägger du ner den i din kartong. Detta användas av partner för att identifiera din retur.
3. Placera varan i sin originalkartong, med returlappen, i en ren ytterkartong.
4. Klistra eventuellt på den förbetalda returetiketten. Har du inte fått en sådan är det du som står för frakten. Dubbelkolla returpolicyn.
5. Lämna in paketet på närmaste postombud. Leveransadressen står på returlappen som genererats när du gjorde din returbegäran.
6. Spara kvittot som bevis på din retur. När ditt paket nått vår partners lager, validerar partnern returen och spartoo gör återbetalningen, så fort vi kan (max 30 dagar från det att du lämnat in paketet hos posten).
Returer och återbetalningar
Villkor för retur av spartoo produkter Alla köpta produkter på spartoo.se kan returneras avsett anledning. Du har 30 dagar, från det att du mottagit paket, till ditt förfogande för att göra en returbegäran. Du kan begära; en ändring av storlek, en återbetalning eller ett tillgodohavande. För att returen ska vara giltig måste vår returprocess respekteras och följas. OBS! För att vi ska acceptera returen måste följande villkor uppfyllas:
  • Produkten ska aldrig ha används utomhus
  • Produkten ska returneras i nyskick
  • Produkten ska korrespondera med den levererade produkten
  • Produkten ska returneras i sitt originalpaket, originalpaketet ska vara intakt och rent, i en lämplig ytterkartong
  • Produkten ska returneras inom 30 dagar från mottagandet
  • Tomma lådor, accepteras inte
  • Följ returprocessen
Returen behandlas inom 7 till 10 arbetsdagar. När returen validerats gör vi en återbetalning inom 5 bankdagar. Villkor för returer av partnerprodukter "Partnerprodukterna" följer återförsäljarens egna villkor för leverans och retur. Du hittar de specificerade villkoren på ditt kundkonto, under rubriken mina beställningar, "Se returprocess".
Hur går en återbetalning till ?
Du har returnerat din order utan att följa vår returprocess. Vi ber dig att i första hand försäkra dig om att du har returnerat paketet till rätt adress. Din retur kommer därefter att behandlas långsammare då, andra, korrekt gjorda returer, kommer att prioriteras, men också för att varorna och ordern måste identifieras. Räkna med minst två till tre veckor extra utöver den vanliga behandlingstiden på 7 till 10 arbetsdagar. Tack för ditt samarbete.
Returkostnader
Returkostnader för spartoo produkter
  • Sverige : Gratis returer, om du följer vår returprocess.
  • Norge : Returen betalar är du den som betalar.
Returkostnader för partner produkter
Partnerprodukter har deras egna leverans och returvillkor. För att läsa mer om återförsäljarens villkor, ber vi dig logga in på ditt kundkonto, klicka in på ordern i fråga och läsa mer under Se returprocessen.
Byten
Byte av en spartoo produkt
  • Storleksbyte
Vi erbjuder dig möjligheten att byta storlek på din artikel. När du gör returbegäran, begär du, helt enkelt ett byte till den önskade storleken.
  • Byte av modell eller färg
Vi gör inga byten av färg eller modell. Du kan dock returnera produkten och göra en ny beställning.
Byte av en partner produkt
Partnerprodukter kan inte bytas. Du kan dock returnera varan, bli återbetald och sedan göra en ny beställning via sidan.

Val av produkter och antal

Hitta en artikel

Hitta en artikel
Söka ett modell eller märke i sökfältet : Skriv in namnet på modellen eller märket som intresserar dig i sökfältet, längst upp i mitten på startsidan. Produkterna som överensstämmer med dig sökning kommer då dyka upp på skärmen.
Söka på egenskaper eller en kategori av produkter : Du kan använda dig av våra filter som finns disponibla för att hitta din produkt. Längst upp på sidan finner du ett band med nyckelord i tjockstil som motsvarar våra olika avdelningar som du kan klicka på. Du kan därav påbörja din sökning i en speciell kategori av produkter, som vi erbjuder. Till exempel : Nyheter, dam, herr, barn, bara på Spartoo, outlet.. därefter specificera med skor, väskor, kläder.... eller ännu mer specifikt sneaker, klänningar, handväskor ect.
Söka per märke : Du kan enkelt, direkt söka produkter av ett speciellt märke genom att klicka på 738 märken , längst upp på sidan i mitten, på bandet med rubriker. När du väl valt märket du söker, kan du specificera din sökning med våra filter till vänster på sidan. Till exempel : Herr/Dam, modell, pris, storlek, färg ect.
Söka på ett produktnummer eller referensnummer Känner du till referensnumret på den produkt du söker kan du skriva in det direkt i sökfältet så kommer produkten du söker upp.

Hitta information om produkter

Hitta information om produkter
Om du önskar få information om en produkt, ber vi dig att läsa informationen du hittar på produktsidan ifråga. Du hittar där en komplett beskrivning av bland annat produktens komposition och dimensioner. Du ser även foton från flera olika håll, tagna i vår fotostudio och ibland hittar du även en 360° visning, där du kan granska produkten från alla vinklar, nästan som att ha den framför sig.

Produktstorlekar

Välja storlek på skorna ?
När du ska välja storlek på skorna ber vi dig att först och främst titta i produktbeskrivningen om du hittar några storleks råd. Annars har vi våra egna som är baserade på vad andra kunder tycker : Vi rekommenderar att följa dessa, Det behöver dock inte gälla just dig. Har du haft skor av dessa märket innan rekommenderar vi dig att ta samma storlek som du tagit då. Konsultera gärna storleksguiden bredvid produktbeskrivningen.
Finns inte din storlek ? Du kan då klicka på Avisering storlek , välja storlek och fylla i din e-postadress. Vi skickar därefter ett mejl till dig för att tala om att vi fått in din storlek på nytt. Skulle du aldrig få ett mejl är det för att vi inte har fått in denna produkt. Vi rekommenderar att även titta på liknande modeller, för att se om du hittar något annat som intresserar dig.
Välja storlekar på kläderna ?
När du ska välja storlek på kläder ber vi dig att först och främst titta i produktbeskrivningen om du hittar några storleks råd. Annars har vi våra egna som är baserade på vad andra kunder tycker : Vi rekommenderar att följa dessa, Det behöver dock inte gälla just dig. Konsultera gärna storleksguiden bredvid produktbeskrivningen. Finns inte din storlek ? Du kan då klicka på Avisering storlek , välja storlek och fylla i din e-postadress. Vi skickar därefter ett mejl till dig för att tala om att vi fått in din storlek på nytt. Skulle du aldrig få ett mejl är det för att vi inte har fått in denna produkt. Vi rekommenderar att även titta på liknande modeller, för att se om du hittar något annat som intresserar dig.
Är det Spartoo som gör de större storlekarna ?
Hos Spartoo, väljer vi med omsorg, och med hjälp av våra partners, märken och modeller för att kunna erbjuda dig ett utbud av större storlekar. Vi har även tänk på en selektion Stora Storlekar med damskor från storlek 41 och herrskor upp till storlek 54. För att hitta dessa ber vi dig att använda dig av våra sökfilter : Välj den typ av sko du vill ha och filtrera med hjälp av den önskade storleken : Alla disponibla modeller kommer dyka upp på skärmen.

Lagerstatus och artiklarnas tillgänglighet

Lagerstatus och artiklarnas tillgänglighet
Alla våra tillgängliga storlekar finns presenterade på sidan Spartoo. Det kan hända att just din storlek inte finns på lager. Om detta är fallet kan du få ett meddelande till din e-postadress, när vi fått in varan, genom att klicka på
Avisering Storlek på produktsidan. Avisering Storlek :. För att använda denna tjänsten, måste du fylla i den önskade storleken och din mejl i fönstret som kommer ut efter att du klickat på knappen. Om du inte skulle få något meddelande, betyder det att vi inte fått in den produkten i din storlek. Vi rekommenderar därför att titta på andra, liknande modeller för att se om du hittar något du gillar.

Reservera en artikel

Reservera en artikel
Tyvärr, reserverar vi inga artiklar hos Spartoo. För att undvika att missa en artikel rekommenderar vi att du lägger din order så fort som möjligt.

Spartoo och förfalskade produkter

Spartoo och förfalskade produkter
Varuförfalskning är förbjuden enligt lag och riskerar rättsliga påföljder. Som konsekvens av detta respekterar Spartoo skrupulöst lagen och vänder sig därför direkt till det officiella märket ifråga.
Det är därför helt uteslutet att en av våra kunder har fått en förfalskad vara.

Mina beställningar

Avbeställ – Ändra min beställning

Avbeställ – Ändra min beställning

Avbeställ / Ändra min beställning
• Om din beställning har status « I väntan på paketering » Du har fortfarande möjlighet att, via ditt kundkonto eller vilja bekräftelsemejlet, modifiera storleken eller annulera ordern helt. Handlar det om en spartoo produkt kan du dessutom ändra leveransadressen. För alla andra ändringar ber vi dig kontakta vår kundtjänst. • Om din beställning har statusen « I validation » eller « Paketering pågår » Du har fortfarande möjlighet att annullera ordern eller modifiera det genom att snabbt ringa oss på 08 446 810 55 ( gratis service + vanlig samtalskostnad ). Det är öppet mellan måndag och fredag, klockan 9:00 till 17:00. Vi kommer kanske kunna stoppa ordern, genom att kontakt vårt lager eller vår partner. • Om din order har statusen « Order i transit » eller « Order avsänd » Vi kan tyvärr inte göra några ändringar då paketet har lämnat våra lokaler. Paketet kommer att levereras av vald transportör på den valda adressen. Vi rekommenderar dig att vägra paketet för snabbare hantering av returen och för att undvika att betala returavgiften (om du beställt partnerprodukter). För att se statusen på din beställning är du varmt välkommen att logga på ditt kundkonto och klicka under rubriken; Mina beställningar.

Få min faktura

Få min faktura

Få min faktura
Spartoo beställningar: För att komma åt din faktura, loggar du in på ditt kundkonto. Under rubriken ”Mina beställningar” väljer du den aktuella order och klickar sedan på ”ladda ner min faktura” till höger på sidan. Fakturan är åtkomlig först efter att paketet har avsänts. För partnerprodukter : Skulle du inte hitta din faktura på ditt kundkonto, ber vi dig kontakta kundtjänst. Därefter kontaktar vår kundtjänst vår partner som skickar fakturan. Vi tackar på förhand för din förståelse.

Följ paketet – Leveranstider – Leveransproblem

Följ mitt paket

Följ mitt paket
Statusen för din order uppdateras under hela leveransprocessen. Här är de olika stegen: • I väntan på paketering : Din order är bekräftad • Paketering pågår : vårt logistikavdelning håller på att packa din order • I transit : Din order är redo för att skickas ; Paketet kommer att lämnas över till transportören under kvällen • Order avsänd : Ditt paket har lämnat våra lokaler : En spårningslänk, via transportörens hemsida, kommer att skickat, per mejl till dig. För att se statusen för din order ber vi dig att logga in på din sida och klicka på ”mina beställningar”. När din order är skickad kommer du kunna följa paketet via transportörens hemsida : Du hittar spårningslänken på ditt kundkonto, under rubriken ”Mina beställningar”, välj beställningen du vill spåra. Klicka sedan vidare på ”spåra mitt paket” (till höger på sidan). OBS! Det kan ta upp till 4 arbetsdagar innan länken uppdateras. Om länken fortfarande inte har uppdateras inom 5 arbetsdagar ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.

När får jag mitt paket?

När får jag mitt paket?
Genom att logga in på ditt kundkonto och sedan klicka dig vidare under ”Mina beställningar” och därefter ”Spåra mitt paket” kan du se det uppskattade leveransdatumet, för den valda ordern. Är din order redan skickad kan du spåra paketet via transportörens hemsida : Du hittar även länken på ditt kundkonto, under rubriken ”Mina beställningar”. Klicka sedan vidare på ”spåra mitt paket” (till höger på sidan) efter att du valt order. OBS! Det kan ta upp till 4 arbetsdagar innan länken uppdateras. Skulle länken fortfarande inte uppdaterats inom 5 arbetsdagar ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.

Leveransproblem (Jag har inte fått mitt paket ännu)

Leveransproblem (Jag har inte fått mitt paket ännu)
Om den uppskattade leveranstiden inte har passerat ber vi dig att avvakta. Paketet är påväg och bör inte dröja mycket längre. Om den uppskattade leveranstiden har passerat : • Har du fått en avisering i brevlådan? Du kan då ringa till det ombudet du har valt, med paketnumret. De ska ha information om vart ditt paket finns och när det kommer att levereras. • Paketet har status ”Levererad ” på din sida men du har fortfarande inte fått ett paket? Det finns en möjlighet att någon i din omgivning har tagit emot paketet under din frånvaro ( granne, portvakt ect ). Tveka inte att ta kontakt med dessa. Om inte, ber vi dig att ta kontakt med vår kundtjänst. Så ser vi till att hjälp dig att göra en anmälan om försvunnet paket. Vi försöker svara så fort som möjligt. Vi ber om ursäkt för besväret.
Paketet har status " Levererad " men jag har inte fått paketet.
Vi vill börja med att be om ursäkt för besväret. Vi ber dig att verifiera med din omgivning, att ingen har tagit emot paketet i din frånvaro. Om inte, ber vi dig att kontakt vår kundtjänst som hjälper dig vidare i processen. Vi svarar så snabbt vi kan.
Den garanterade leveranstiden har passerat
Vi vill börja med att be om ursäkt för det eventuella besväret. Detta problem kan ha flera olika orsaker. För att identifiera orsaken ber vi dig att noggrant titta igenom informationen angiven i spårningslänken (Finns att hitta på ditt kundkonto under dina beställningar). Transportören ska ha specificerat vad som har hänt. • Det är möjligt att brevbäraren har glömt att lämna en avisering i din brevlåda, när han försökte leverera paketet. Ditt paket är därför ”i väntan på leverans” på närmaste ombud. Du har två veckor på dig att hämta ut paketet innan det går tillbaka till oss. Vi rekommenderar att du hämtar ut paketet så fort som möjligt. • Det är möjligt att paketets status ändras till ”returnerad till avsändaren”. I detta fall kan det handla om att brevbäraren inte lyckats hitta din adress. Vi ber dig då att återkomma till oss när paketet kommit tillbaka till vårt lager så vi kan antingen skicka ut ett nytt paket eller göra en återbetalning. • Det är möjligt att ditt paket har statusen ”levererad”. Det betyder att ombudet lyckats leverera paket på den angivna adressen. Kolla med grannarna om inte någon har tagit emot paketet under din frånvaro. • Det är möjligt att paketet kommit bort, tecken på detta är långa perioder av oändrad status i spårningslänken. Vi ber dig därför att kontakta oss, så vi kan påbörja en paketspårning med transportören.
Paketet har skickats till ett annat utlämningsställe
Vi vill börja med att be om ursäkt för eventuella besvär. Då ett ombud stängt eller flyttats kommer ditt paket till ditt näst närmaste ombud så du kan hämta ut det så snabbt som möjligt. Skulle du inte ha möjlighet att hämta ut paketet, kommer det att skickas tillbaka till oss eller vår partner. Handlar det om spartoo produkter , kommer vi vid mottagande av det returnerade paketet att kontakta dig, per mejl, för att antingen skicka ut paketet på nytt eller göra en återbetalning, enligt dina önskemål. Rör det sig om en partnerprodukt, på börjar vi en återbetalning direkt paketet kommit tillbaka. Vi tacka för din förståelse.
Vad händer om jag är frånvarande leveransdagen?
Hemleverans : Om du inte är hemma när budet kommer, lämnar de en avi med information om hur, var och när du kan hämta ut paketet. Du har två veckor på dig att presenterar dig på ombudet med avin och ett giltigt legitimation för att hämta ut paketet. UNDANTAG: Har du valt tjänsten ”betala vid leverans” med UPS, gör budet tre leveransförsök. Sedan måste du själv kontakta UPS för att de ska köra ut paketet igen. Paketet skickas automatiskt tillbaka efter 2 veckor. Hämta ut paketet hos ett ombud: har du valt denna tjänst, kan du när du vill under ombudets öppettider gå och hämta ut paketet med hjälp av ett giltigt legitimation. Paketet skickas tillbaka efter 2 veckor, om du inte skulle hämta ut det.

Jag har vägrat mitt paket

Jag har vägrat mitt paket
Du har vägrat en beställning vid leveransförsöket. För en beställning av spartoo´s produkter : När paketet väl är tillbaka på vårt lager kommer vi att kontakt dig per mejl för att se om du vill ha paketet skickat till en annan adress eller om du vill bli återbetald. Du måste därför ta kontakt med kundtjänst för att framföra dina önskemål. För en partnerprodukt : När paketet kommit tillbaka till deras lager, påbörjar vi en återbetalning.

Jag har fått ett tomt paket

Jag har fått ett tomt paket
Har du tagit emot ett tomt paket. Vi är ledsna för besväret. Vi ber dig kontakt vår kundtjänst med bilder på kartongen, så förklarar vi hur du går vidare. Vi svarar så snabbt vi kan.

Jag har ett problem med beställningen jag fått

Order stämmer inte med det jag beställde
Produkten/erna stämmer inte överens med det du beställde. Vi vill börja med att be om ursäkt för besväret. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst, så att våra medarbetare guide kan dig vidare. Vi ber dig att skicka med foton på de avvikande varorna . Vi svarar så snabbt vi kan.
En av mina varor uppvisar fabrikationsfel
En av produkterna uppvisar fabrikationsfel. Vi är ledsna för eventuella besvär detta ställt till med. Vi ber dig att kontakta kundtjänst, med foton, för att snabba på returprocessen. Vi svarar så fort vi kan.

Retur – Byten – Återbetalningar

Jag önskar göra en retur

När och hur blir jag återbetald ?
Återbetalning av en spartoo produkt
När din retur validerats av vårt lager, krediterar vi det betalkortet du använde vid köpet. Returen hanteras inom 7 till 10 arbetsdagar. När returen validerats, gör vi en återbetalning inom 5 bankdagar.
  • Vi gör en återbetalning med samma betalningsmedel som du använde. Vid utbetalningar till bankkort kan överföringen ta upp till 5 bankdagar. Det kan komma att hända att vi frågar efter ditt IBAN och BIC nummer, då det inte är möjligt att göra en återbetalning till bankkort med kortare giltighet än 3 månader. Skulle du ha betalat med Direkt betalning Nordea, ber vi dig fylla i ditt IBAN och BIC nummer när du gör returen.
  • Klarna faktura : Har du valt Klarna faktura, krediteras eller makuleras fakturan.
Återbetalning av partnerprodukt
När din retur validerats av återförsäljaren, kommer spartoo att göra en återbetalning med samma betalningsmedel du använde vid köpet.
Returkostnader
Returkostnader för spartoo produkter
  • Sverige : Gratis returer, om du följer vår returprocess.
  • Norge : Returen betalar är du den som betalar.
Returkostnader för partner produkter
Partnerprodukter har deras egna leverans och returvillkor. För att läsa mer om återförsäljarens villkor, ber vi dig logga in på ditt kundkonto, klicka in på ordern i fråga och läsa mer under Se returprocessen.
Är det möjligt att göra ett byte ?
Byte av en spartoo produkt
  • Storleksbyte
Vi erbjuder dig möjligheten att byta storlek på din artikel. När du gör returbegäran, begär du, helt enkelt ett byte till den önskade storleken.
  • Byte av modell eller färg
Vi gör inga byten av färg eller modell. Du kan dock returnera produkten och göra en ny beställning. Byte av en partner produkt
Partnerprodukter kan inte bytas. Du kan dock returnera varan, bli återbetald och sedan göra en ny beställning via sidan.
Hur lång tid har jag på mig för att göra en retur ?
Öppet köp på en Spartoo produkt
Du har 30 dagar på dig, från det att du tagit emot paketet, att göra en returbegäran.
Öppet köp på en partner produkt
Det öppna köpet varierar beroende på återförsäljare. Du hittar de preciserade villkoren på ditt kundkonto, under dina beställningar på Se returprocessen.
Hur länge dröjer det innan jag får bytet?
Den maximala perioden för att få ditt byte är beräknat till 15 arbetsdagar Behandlingsperioden för din retur uppgår till 6 - 8 arbetsdagar från det att du skickat iväg paketet. Denna period inkluderar ankomsten till vårt logistikcenter, verifieringen av innehållet, validering och paketering av den nya storleken/produkten. När denna period passerar, ser vår logistikgrupp till att skicka ditt paketet med den transportören du valt, när du gjorde returen. Leveransperioden är mellan 5 och 7 arbetsdagar. Ett mejl kommer att skickas ut vid varje etapp av ditt pakets avancering.
Villkor för returen och återbetalningen
Villkor för retur av spartoo produkter Alla köpta produkter på spartoo.se kan returneras avsett anledning. Du har 30 dagar, från det att du mottagit paket, till ditt förfogande för att göra en returbegäran. Du kan begära; en ändring av storlek, en återbetalning eller ett tillgodohavande. För att returen ska vara giltig måste vår returprocess respekteras och följas. OBS! För att vi ska acceptera returen måste följande villkor uppfyllas:
  • Produkten ska aldrig ha används utomhus
  • Produkten ska returneras i nyskick
  • Produkten ska korrespondera med den levererade produkten
  • Produkten ska returneras i sitt originalpaket, originalpaketet ska vara intakt och rent, i en lämplig ytterkartong
  • Produkten ska returneras inom 30 dagar från mottagandet
  • Tomma lådor, accepteras inte
  • Följ returprocessen
Returen behandlas inom 7 till 10 arbetsdagar. När returen validerats gör vi en återbetalning inom 5 bankdagar. Villkor för returer av partnerprodukter "Partnerprodukterna" följer återförsäljarens egna villkor för leverans och retur. Du hittar de specificerade villkoren på ditt kundkonto, under rubriken mina beställningar, "Se returprocess".

Jag har gjort en retur

Jag önskar en returetikett
För att komma åt din returetikett ber vi dig logga in på ditt kundkonto. Under rubriken mina returer hittar du "Visa alla mina beställningar". Därefter :
  • Hitta orden ifråga
  • Klicka på " Returnera en vara "
  • Klicka på länken för returetiketten.
Jag önskar annullera min retur
Du har gjort en returbegäran men har bestämt dig för att behålla varan. Vi ber dig skriva till kundtjänst att du vill annullera din retur. Din begäran kommer snabbt att behandlas.
Jag önskar få information om min retur
För att se statusen för din order ber vi dig att logga in på din sida och ”mina returer”, klicka på "Visa alla mina returer". För ytligare information, tveka inte att ta kontakt med vår kundtjänst.
Jag önskar kontakta er angående en återbetalning
Vi börjar med att be om ursäkt för besväret det har orsakat dig. Tveka inte med att kontakta vår kundtjänst per telefon eller genom att fylla i kontaktformuläret, så en av våra kundtjänst medarbetare kan ge dig vidare detaljer om din återbetalning. Du kan kontakta oss genom att klicka nedan.

Jag har inte följt den rekommenderade returprocessen, hur länge får jag vänta?

Jag har inte följt den rekommenderade returprocessen, hur länge får jag vänta?
Du har returnerat din order utan att följa vår returprocess. Vi ber dig att i första hand försäkra dig om att du har returnerat paketet till rätt adress. Din retur kommer därefter att behandlas långsammare då, andra, korrekt gjorda returer, kommer att prioriteras, men också för att varorna och ordern måste identifieras. Räkna med minst två till tre veckor extra utöver den vanliga behandlingstiden på 7 till 10 arbetsdagar. Tack för ditt samarbete.

Mitt kundkonto

Ändra min e-postadress

Ändra min e-postadress

Ändra min e-postadress
Då den e-postadress du angav är din identifiering, kan du inte ändra den själv. Vi ber dig därför kontakta vår kundtjänst per telefon eller genom att fylla i kontaktformuläret : En kundtjänst medarbetare kommer kontakta dig så snabbt som möjligt !

Ändra mina uppgifter

Ändra mina uppgifter

Ändra adress på en lagd beställning
För att ändra leveransadressen, klick dig in på mina beställningar . Tack för din förståelse!
Ändra mina uppgifter
För att ändra dina uppgifter, behöver du logga in på ditt kundkonto. Klicka på Mitt konto i uppe i högra hörnet, för att komma till ditt kundkonto. Du kan ändra uppgifterna under rubriken Mitt konto till vänster i menyn.
Viktigt ! : Önskar du ändra leveransadress på en order under behandling, rekommenderar vi dig gå in under Mina beställningar . Bara för att du har ändrat dina uppgifter i ditt kundkonto, har ändringen inte registrerats på pågående ordrar. Tack för din förståelse.

Återbetalning av en kredit

Återbetalning av ett tillgodohavande

Återbetalning av ett tillgodohavande
För att göra en utbetalning av ett tillgodohavande, måste du logga in på ditt kundkonto. Därefter klickar du på Mitt konto uppe i högra hörnet på startsidan. När du kommit in på kundkontot klickar du dig vidare till Mina fördelar , där kan du göra en utbetalning av ditt tillgodohavande.
Procedur :
  • Tryck på ditt tillgodohavande, därefter på gör en utbetalning .
  • Därefter frågar du om en omvandlingen från ett tillgodo till en kortutbetalning.
  • Återbetalningen kan ta upp till 5 bankdagar innan den kommer in på ditt konto.
Se till att du har ditt IBAN och BIC nummer tillhands för att möjliggöra utbetalningen till ditt konto.

Avaktivera mitt kundkonto

Avaktivera mitt kundkonto

Avaktivera mitt konto
Vi vill meddela att du kan när som helst avaktivera alla notifieringar från oss och ändra nyhetsbreven. För information om hur du gör detta, ber vi dig klicka på avbeställ nyhetsbreven . Vi rekommenderar att inte avaktivera kontot, inom 30 dagar från de att du mottagit ditt senaste paket. Du kommer i det fallet inte kunna returnera artikeln, om det skulle uppstå några problem. För att avaktivera kundkontot, hänvisar vi dig att ta kontakt med vår kundtjänst antingen per telefon eller via kontaktformuläret.

Fördelar

Fidelitets program

Fidelitets program
För varje beställning du gör ger Spartoo dig bonuspoäng. ( Ett bonuspoäng för varje 5-krona spenderad). Du hittar information om varje varas bonuspoäng på produktsidan. Bonuspoängen krediteras, efter 30 dagar från de att du mottagit ditt paket, till ditt kundkonto. Det gäller alltså inte produkter som returneras. För att se dina samlade bonuspoäng klickar du på Mitt konto i högra hörnet. Därefter hittar du Mina bonuspoäng under rubriken Mina fördelar till vänster på sidan. Har du samlat på dig 500 poäng, som motsvarar 50 kr (går att kombinera med andra rabatter och erbjudanden, utan ett minsta köp) kan du dra av dessa på ditt nästa köp, under andra steget på betalsidan. Vi informerar att detta inte gäller "Partner produkter". Tack för dig förståelse !

Premium tjänster

Premium tjänster
Vi informerar att Premiumtjänsten bara innefattar Spartoo produkter, det gäller ej ”Partner produkter”.
Vad är fördelarna med Premiumtjänsten ?
För Sverige:
  1. Omedelbar rabatt - 10 % på ordinarie pris.
  2. Omedelbar rabatt - 5 % på rea-artiklar under rea perioderna.
  3. Gratis Expressleverans med UPS. Leverans dagen efter vid beställningar innan klockan 13:00.
  4. Ingen faktureringsavgift med Klarna faktura .
  5. Exklusiva erbjudanden med extra rabatter för Premium medlemmar.
För Norge:
  1. Omedelbar rabatt - 10 % på ordinarie pris.
  2. Omedelbar rabatt - 5 % på rea-artiklar under rea perioderna.
  3. Exklusiva erbjudanden med extra rabatter för Premium medlemmar.
Speciella villkor
Villkor för rabatten -10% : Denna rabatten går inte att kombinera med andra reduktioner och fungerar inte på exklusiva reduktioner på utvalda märken ( Mer information om detta hittar under de aktuella kampanjerna ). Denna rabatter gäller bara på ordinarie pris.
Villkor för rabatten -5% : Denna rabatten går att kombinera med reduktioner i samband med rean. Detta finns specificerat på produktsidan. Den går inte att kombinera med andra speciella rabatter på utvalda märken. Gäller bara under rea-perioderna.
Hur prenumererar jag ? Du kan abonnera dig för 12 månader genom att trycka här. Om du, efter 12 månader, vill fortsätta nyttja premiumtjänsterna, betalar du, återigen årsavgiften. Har du fått en kod för att aktivera premiumtjänsten, går du in på ditt kundkonto och aktiverar den !

Bästa pris garantin

Bästa pris garantin
Om du har köp en produkt på vår sidan och därefter hittat samma produkt, billigare, på en annan svensk sida med online betalning samt fraktkostnaden inräknad, återbetalar vi 2x prisskillnaden.
Återbetalningen av prisskillnaden måste utfylla följande villkor :
  1. Priset måste inkludera fraktkostnaderna
  2. Priset får inte vara reducerat, det är ordinarie pris som gäller.
  3. Leveransvillkoren måste vara identiska med våra (produkten ska finnas i lager och expedieras som senast en dag efter lagd beställning, det ska finnas minst ett kostnadsfritt fraktsätt).
  4. Artikeln ska vara identisk med den vi säljer : samma märke, modell och i nyskick, samma material och färg.
  5. Samma färg och storlek ska finnas tillgängliga för kunder på sidan med lägre pris
  6. Sidan måste erbjuda försäljning i SEK
  7. Det ska gå att betala online
  8. Ersättningen utgår till en person per artikel, köpt hos Spartoo
Bästa Pris-garantin gäller inte:
  1. Utförsäljning och reaartiklar
  2. Artiklar som säljs genom auktioner, privatannonser eller portaler
  3. Artiklar som säljs och levereras av Spartoos partners
  4. Leveranser utanför Sverige
Åtgärder för att Prisgarantin ska gälla : Inom 5 dagar från köpet kontaktar kunden Spartoo.se via kontaktformuläret, med:
  1. Ordernumret på Spartoo beställningen
  2. En länk till återförsäljarens sida samt en länk till produkten ifråga
Om ovanstående villkor är uppfyllda och kund bekräftat att denne har för avsikt att behålla artikeln förbinder vi oss att göra en återbetalning till kunden av 2 gånger prisskillnaden efter det att perioden för ångerrätt har löpt ut. Utbetalningen sker via kundkontot, på ett sätt Spartoo.se har valt, senast 30 dagar efter utgången av perioden för ångerrätt.

Spartoos presentkort

Spartoos presentkort
Vårt presentkort används som ett bankkort. Det räcker med att välja detta kort som betalningsmetod :
Bankkort . OBS : se till att totalsumman på din order är lägre eller lika med summan på kortet, då för att det inte är möjligt att betala mellanskillnaden med ett annat betalningsmedel. Vi rekommenderar att konservera ditt presentkort då vi krediterar detta kort vid eventuella returer.
Ge bort ett presentkort : Spartoo erbjuder dig möjligheten att ge bort ett presentkort :
  • Du väljer summa
  • Du skrivet ett meddelande till mottagaren
  • Du skickar presentkortet per mejl, eller skriver ut det för att ge de personligen
Presentkortet är giltigt i ett år efter aktiveringsdatumet. OBS : Detta kort gäller endast spartoo produkter. Om beställningen innehåller en partnerprodukt, fungerar den inte. Presentkort : https://www.spartoo.se/presentkort.php

Presentkort och rabattkuponger

Jag hittar inte längre mina rabattkuponger på min sida
Om du har disponibla rabattkuponger, hittar du de genom att logga in på ditt kundkonto under rubriken Mina fördelar . Om du inte hittar dina kuponger, vill vi informera om att kupongerna och reduktionerna har en giltighetsperiod. Du hittar mer information om kupongerna och presentkortens villkor, på ditt kundkonto, genom att klicka på mer info här , under kupongkoden. Vi informerar att vid returer och återbetalningar, krediterar vi inte kundkontot med rabattkupongen.
Varför fungerar inte mitt presentkort eller rabattkupong ?
Du hittar villkoren för kupongerna och presentkorten genom att klicka på Mer info här , under kupongen. Du kan när som helst se dina rabattkuponger under Mitt konto och rubriken Mina fördelar . Vi informerar att kupongen går inte att använda på redan rabatterade artiklar, då de redan har ett reducerat pris. Kupongerna är inte kombinerbara och har sannolikt en lägsta köpsumma. Kupongerna gäller inte heller på artiklar märkta "partnerprodukt".
Hur använder jag mitt presentkort ?
Om du har ett presentkort, kan du använda den vid beställningen, genom att skriva in koden i fältet Skriv in din kod på betalsidan. Om du redan har en kupong eller presentkort registrerat, kan du välja den i samma flik. Om ditt presentkort är giltigt och uppfyller de definierade villkoren, kommer reduktionen att göras automatiskt. Om en felmeddelande dyker upp, verifiera att villkoren är uppfyllda för att använda presentkortet. Innan du använder ett presentkort, ber vi dig att verifiera användarvillkoren. (Informationen om presentkortens villkor hittar du på ditt kundkonto under rubriken Mina fördelar , genom att klicka på mer info här , under kupongkoden).
OBS!
  1. Presentkorten går inte att använda på partnerprodukter.
  2. Vid returer och återbetalningar, återskapar vi inte reduktionskupongerna.
Hur använder jag min rabattkupong ?
Om du har ett kupong, kan du använda den vid beställningen, genom att skriva in koden i fältet Skriv in din kod på betalsidan. Om du redan har en kupong eller presentkort registrerat, kommer vi erbjuda dïg den i samma flik. Om ditt presentkort är giltigt och uppfyller de definierade villkoren, kommer reduktionen att göras automatiskt. Om en felmeddelande dyker upp, verifiera att villkoren är uppfyllda för att använda kupongen. Innan du använder en kupong, ber vi dig att verifiera användarvillkoren. (Informationen om kupongens villkor hittar du på ditt kundkonto under rubriken Mina fördelar , genom att klicka på mer info här , under kupongkoden).
OBS!
  1. Kupongerna går inte att använda på partnerprodukter.
  2. Vid returer och återbetalningar, återskapar vi inte reduktionskupongerna.
Varför kan jag inte kombinera mina rabattkuponger med rean ?
Rabattkupongerna går inte att kombinera med andra reduktioner, rabatter eller erbjudanden. Vi hänvisar till användarvillkoren för kupongen på ditt kundkonto, under rubriken Mina fördelar , Mina presentkort och vidare under mer info här . Rean motsvarar ett erbjudande, därför kan du inte använda kupongen på rabatterade produkter. Däremot, spara kupongen : Den kommer säkert tillhands vid en annan beställning !

Logga in

Logga in

Logga in
Redan Kund : För att logga in på ditt kundkonto klickar du på mitt konto, uppe till höger på sidan. Under rubriken " Jag är REDAN KUND, jag identifierar mig" skriver du in din e-postadress som du angav när du skapade kontot, därefter skriver du in det valda lösenordet.
Du är fortfarande inte kund : Kicka på " Mitt konto", uppe till höger på sidan, därefter anger du din e-postadress under rubriken " Jag är NY KUND, jag skapar mitt kundkonto " för att sedan bli omdirigerad till en sida där du fyller i dina uppgifter.

Logga ut

Logga ut

Logga ut
För att logga ut från ditt kundkonto, klicka på "Mitt konto" i högra hörnet, därefter på "logga ut". När du väl loggat ut, kan du lugnt stänga av datorn, utan att någon kan använda sig av ditt konto.

Lösenord

Lösenord

Jag har glömt mitt lösenord
Vi ber dig att först och främst vet vilken e-postadress du använde när du skapade ditt konto. För att kunna logga in, måste du redan ha registrerat ditt kundkonto. Om du bara börjat prenumerera på nyhetsbreven, med din e-postadress, har du inte skapat ett kundkonto. Om du fortfarande har problem med att logga in, kan du be om ett nytt lösenord genom att klicka på Mitt konto i högra hörnet på sidan, därefter hittar du under rubriken Jag är REDAN KUND, jag identifierar mig en klickbar länk Har du glömt ditt lösenord? Klicka här. Fyll därefter i din e-postadress, du får, strax därefter ett mejl med ett nytt lösenord. Du kan därefter ändra ditt lösenord på ditt kundkonto, efter inloggning.
Jag vill byta mitt lösenord
För att ändra ditt lösenord måste du logga in på ditt kundkonto. Klicka på Mitt konto , uppe till höger. Ändring av lösenordet gör du på ditt kundkonto, under rubriken Mitt konto till vänster. Välj Mitt lösenord och gör förändringen !
Mitt lösenord fungerar inte
För att hantera dina prenumerationer behöver du logga in på ditt kundkonto. Logga in under Mitt konto i högra hörnet. Klicka sedan på rubriken Mina prenumerationer under rubriken Mitt konto till vänster på sidan. För att få nyhetsbrev, klickar du på Mina prenumerationer och bockar i eller av rutan. Du kan också välja hur ofta du vill ha nyhetsbreven. Det räcker med att välja hur ofta längre ner på sidan. Glöm inte att bekräfta efter att du gjort ändringarna !

Newsletters

Newsletters

Hantera mina abonnemang
För att hantera dina prenumerationer behöver du logga in på ditt kundkonto. Logga in under Mitt konto i högra hörnet. Klicka sedan på rubriken Mina prenumerationer under rubriken Mitt konto till vänster på sidan.

För att få nyhetsbrev, klickar du på Mina prenumerationer och bockar i eller av rutan.

Du kan också välja hur ofta du vill ha nyhetsbreven. Det räcker med att välja hur ofta längre ner på sidan.

Glöm inte att bekräfta efter att du gjort ändringarna !
Jag vill avbeställa nyhetsbreven
För att hantera dina prenumerationer behöver du logga in på ditt kundkonto. Logga in under Mitt konto i högra hörnet. Klicka sedan på rubriken Mina prenumerationer under rubriken Mitt konto till vänster på sidan.

För att avbeställa nyhetsbreven räcker det med att klicka på Avaktivera nyhetsbreven under tredje rubriken, avaktiverar du alla nyhetsbreven du inte vill ha. Glöm inte att bekräfta, längst ner på sidan, efter att du gjort ändringarna !

Skapa ett kundkonto

Skapa ett kundkonto

Skapa ett kundkonto
Varför skapa ett Spartoo-konto ? Om du önskar beställa på vår sida, måste du först och främst skaffa ett kundkonto för att kunna identifiera dig, bestämma leveransadress och annan nödvändig information för framtida beställningar. Utöver detta, tillåter kundkontot dig att hålla kolla på dina gamla beställningar, returer och dina bonuspoäng.
Hur skapar du ett konto på Spartoo Klicka på Mitt konto i högra, övre hörnet, därefter fyller du i din e-postadress under rubriken Jag är NY KUND, jag skapar mitt kundkonto . Du blir därefter redigerat till en sida där du kan fylla i dina uppgifter.
Mer information : Framtill din nästa beställning på sidan, räcker det med att identifiera dig genom att fylla i uppgifterna under rubriken Jag är REDAN KUND, jag identifierar mig .

Värvning

Värvning

Värvning
Spartoo erbjuder dig chansen att värva dina nära och kära I och med den första beställningen den, av dig värva personen, får du ett presentkort på 90 kronor att handla för. Denna beställning måste dock överstiga en summa på 500 kr och ska inte ha returnerats. Även den värvade erhåller ett presentkort på 90 kronor efter sin första beställning ! Hur värvar jag någon ? När personen skapar sitt kundkonto, uppger denne din e-postadress i rutan " E-postadress till din värvare ". Du kan även värva andra genom en inbjudan, du fyller bara i formuläret nedan rubriken värvning. Villkor : Du kan värva upp till 100 personer och få upp till 9000 kr. Utbetalningen görs i form av presentkort med en giltighet i 1 år. Du kan även addera dessa och göra en utbetalning när summan överstiger 180 kr.

Professionell kontakt

Köp grossist

Grossistköp hos Spartoo

Grossistköp hos Spartoo
Vi vill börja med att tacka dig för det visade intresset för vår sidan. Vi är emellertid en företag specialiserat på online, detaljhandel med privatpersoner som målgrupp. Tyvärr, säljer vi därför inte grossistmängder.

Professionell kontakt

Professionell kontakt

Jag önskar ansöka om jobb hos Spartoo
Önskar du bli en del av spartoo-teamet, kan du spana in våra arbetserbjudanden på vår sida : https://www.spartoo.se/recrutement.php?services=e-marketing
Jag önskar påbörja ett partnerskap med Spartoo
Önskar du bli en del av spartoo-teamet, kan du läsa vidare på vår sida : https://www.spartoo.se/marketplace_mentions.php
Jag önskar ett samarbete med spartoo
Om du önskar samarbeta med sparoo, kan du konsultera processen på följande sida : https://www.spartoo.se/affiliation.php
STARTSIDA | MÄRKEN | VÄSKOR | ACCESSOARER | NYHETER | BÄSTA PRIS | STÖRRE STORLEKAR | TRENDER | STUDENTERBJUDANDEN
Vilka är SPARTOO? | F.A.Q. | Fördelarna | Allmänna försäljningsvillkor | Säljarinformation | *Villkor för aktuella erbjudanden | Marketplace | Integritetspolicy | Kontakt

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST